Умови співпраці

Шановні покупці і партнери по взуттєвому бізнесу!

Умови співпраці складені на основі внутрішніх правил Компанії «Selfy» для того, щоб наше ділове спілкування було плідним в сьогоденні і бажаним в майбутньому. Витратьте 5 хвилин на уважне вивчення Умов співпраці зараз, і Ви заощадите годинник надалі.

Сайт створено для власників оптових торгових точок, інтернет-магазинів і всіх хто продає взуття. Якщо Ви новачок в даному бізнесі або в цілях економії витрат стали організатором СП, в першу чергу, ознайомтеся з професійною термінологією взуттєвиків, яка є широкодоступною в інтернеті. Обов'язково вивчіть стандарти упаковки і особливості роботи служб доставки.

Замовлення, оформлені на сайті, вважаються підтвердженими. Прохання оформляти замовлення, тільки в тому випадку, якщо питань по товару вже немає і Ви впевнені, що Вам все підходить.
Збір замовлень починається о 09:00 з пн-пт.

Якщо Ви хочете повідомити про позицію "на заміну" - вказуйте в коментарі. Не додавайте зайві позиції в замовлення.

Після відмови від замовлення, або випадкового замовлення, всі ваші подальші замовлення будуть оброблятися, тільки після отримання завдатку.

На період воєнного стану в Україні відправка товару відбувається тільки після повної оплати!.

Повернення товару, обмін

Відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» від 1991, № 30, ст.379, обмін або повернення можливе в період до 14 календарних днів з моменту покупки товару.

Обов'язковими вимогами обміну або повернення є:

- товар не був у вжитку, тобто новий;

- товар має товарний вигляд, без механічних пошкоджень, подряпин, потертостей та інших недоліків;

- товар має всі супровідні документи (наявність ярликів, неушкодженого упакування, товарного чека та ін.).

Механізм відшкодування коштів за зворотну пересилку

 

Покупець

                    

 

Магазин

Якщо товар не підійшов покупцеві з різних причин: помилилися з розміром, не сподобався фасон, не підійшов за стилем, кольором, габаритами, і т. д.), то поштові витрати з обміну оплачує покупець.

Якщо причиною обміну є: виробничий дефект товару, який не перебував в експлуатації, або помилка зі сторони нашого менеджера, а саме: надіслано не вірний розмір, модель (відповідно до зазначених у замовленні і т. д.), то поштові витрати з обміну оплачує магазин.

 

 

Після відправки обов'язково повідомляйте номер транспортної декларації на номер менеджера. Радимо, завжди перевіряти товар на наявність виробничих дефектів в момент отримання на відділенні транспортного перевізника!

Не проданий або перестав подобатися Вам товар повернути або обміняти категорично не можна! Гарантій якості на взуття в процесі експлуатації не надаємо. Якщо взуття виявилося неякісним, і це з'ясувалося під час носіння, повернути або обміняти такі позиції ми не можемо. Взуття надане на сайті від різних фабрик "як є" на фото. Як вона поведе себе при експлуатації ми не знаємо.

Ми намагаємося працювати тільки з перевіреними виробниками, але обміну та поверненню підлягають моделі за умовами зазначеним вище і при дотриманні наступних правил:

- претензія по дефекту висилається Вашому особистому менеджеру, з которим ви працюєте, на вайбер або e-meil.

- обов'язково до претензії прикріплюється фото, на якому видно дефект товару

- повернення приймається ТІЛЬКИ в оригінальній упаковці (ящику).

- протягом доби менеджер зобов'язаний повідомити про рішення виниклої проблеми (в іншому випадку - просите з'єднати Вас з керівництвом).

Ми завжди беремо сторону Покупця в будь-яких спірних питаннях перед виробником, якщо сам Покупець ознайомився і прийняв умови співпраці з нашою компанією.

text_st
button_out_of_stock