Умови співпраці

Шановні покупці і партнери по взуттєвому бізнесу!

Умови співпраці складені на основі внутрішніх правил Компанії «Selfy» для того, щоб наше ділове спілкування було плідним в сьогоденні і бажаним в майбутньому. Витратьте 5 хвилин на уважне вивчення Умов співпраці зараз, і Ви заощадите годинник надалі.

Сайт створено для власників оптових торгових точок, інтернет-магазинів і всіх хто продає взуття. Якщо Ви новачок в даному бізнесі або в цілях економії витрат стали організатором СП, в першу чергу, ознайомтеся з професійною термінологією взуттєвиків, яка є широкодоступною в інтернеті. Обов'язково вивчіть стандарти упаковки і особливості роботи служб доставки.

Замовлення, оформлені на сайті, вважаються підтвердженими. Прохання оформляти замовлення, тільки в тому випадку, якщо питань по товару вже немає і Ви впевнені, що Вам все підходить. Збір замовлень починається о 09:00 з пн-пт.

Якщо Ви хочете повідомити про позицію "на заміну" - вказуйте в коментарі. Не додавайте зайві позиції в замовлення.

Після відмови від замовлення, або випадкового замовлення, всі ваші подальші замовлення будуть оброблятися, тільки після отримання завдатку.

Для всіх нових клієнтів замовлення обробляються тільки після внесення завдатку в розмірі 10% від суми замовлення або 100 грн.

Після збору замовлення він безкоштовно резервується на 3 робочих дня. Якщо оплата не надійшла протягом цього часу замовлення розформовується. Після чого наступний збір Вашого замовлення буде можливий тільки після повної оплати або завдатку.

Відправка товару можлива тільки після повної оплати або ж наложним платежем, але тільки після оплати завдатку в розмірі 10% або 100 грн.

Вантаж, відправлений наложним платежем, потрібно забрати протягом 5 днів. В іншому випадку, вантаж автоматично повертається до нас і задаток не повертається.

Повернення можливе:

- за умови наявності повної ростовки або дефекту моделей

- в разі роспаровки і явного фабричного дефекту

ВАЖЛИВО! Наявність запаху і слідів клею біля кріплення підошви з верхом не розглядається як дефект!

Обов'язковою умовою вирішення проблеми є подача претензій протягом 3-х днів з моменту отримання замовлення взуття.

Ми зможемо:

- запропонувати натомість іншу модель;

- повернути кошти на зазначену Вами карту;

- провести перерахунок суми повернення при наступному замовленні.

Для запобігання можливих проблем через недостачу пар або явного пошкодження, перевіряйте товар безпосередньо при отриманні на відділенні служб доставки. З нашого боку заявка про недостачу буде розглянута тільки в тому випадку, якщо написана претензія про недостачу в службу доставки.

Не проданий або перестав подобатися Вам товар повернути або обміняти категорично не можна. Гарантій якості на взуття в процесі експлуатації не надаємо. Якщо взуття виявилося неякісним і це з'ясувалося під час носкі- повернути або обміняти такі позиції ми не можемо. Взуття надане на сайті від різних фабрик "як є" на фото. Як вона поведе себе при експлуатації ми не знаємо. Ми намагаємося працювати тільки з перевіреними виробниками, але обміну та поверненню підлягають моделі за умовами зазначеним вище і при дотриманні наступних правил:

- претензія по дефекту висилається Вашому особистому менеджеру, з которим ви працюєте, на вайбер або e-meil.

- обов'язково до претензії прикріплюється фото, на якому видно дефект товару

- повернення приймається ТІЛЬКИ в оригінальній упаковці (ящику).

- протягом доби менеджер зобов'язаний повідомити про рішення виниклої проблеми (в іншому випадку - просите з'єднати Вас з керівництвом)

Ми завжди беремо сторону Покупця в будь-яких спірних питаннях перед виробником, якщо сам Покупець ознайомився і прийняв умови співпраці з нашою компанією.

text_st
button_out_of_stock